Příprava zakázky

Důkladná příprava je podmínkou hladkého průběhu zadávacího řízení a vyplatí se jí věnovat nejvyšší pozornost. Zahrnuje zejména:

  • vymezení předmětu zakázky
  • seznámení Vás se všemi postupy
  • specifikace technických podmínek plnění zakázky - budeme konzultovat s Vaším projektantem/IT technikem/referentem nákupu materiálu (atp. dle druhu konkrétní zakázky) vše podstatné, abyste pořídili to, co potřebujete
  • vymezení obchodních podmínek Vaší zakázky
  • zvolení nejvhodnějšího zadávacího postupu
...před zahájením zakázky

Budete mít možnost zasahovat do finální podoby zadávacích podmínek pro výběr dodavatele, přičemž budeme nejvíce řešit:

  • stanovení nejvhodnějších hodnotících kritérií, podle kterých vybereme dodavatele (např. cena, termín dodání, vliv na životní prostředí, zkušenosti dodavatele, atp.)
  • zvolení požadované kvalifikace potenciálních dodavatelů, kterou musí splnit
  • finální podobu obchodních podmínek (smlouvu) pro dodavatele
  • organizační zajištění průběhu zadávacího řízení

Pokud si to budete přát, budeme vše co nejvíce řešit elektronicky - žádné papíry, žádná zasedání.

  • vytvoření profilu zadavatele (pokud ho již nemáte)
  • průzkum trhu a zjištění možných dodavatelů
  • finalizace zadávací dokumentace
...po zahájení zakázky zajistíme
  • kontrolu průběhu zadávacího řízení
  • komunikaci s účastníky - odpovídání na dotazy
  • v případě potřeby úpravu zadávacích podmínek
  • uveřejňovaní/odesílání veškerých informací
  • přípravu otevírání nabídek a následné kompletní organizační zajištění otevírání nabídek
  • přípravu jednání hodnotící komise (pokud komise bude potřeba)
...po otevírání nabídek zajistíme
  • organizační a věcné jednání komise (pokud bude potřeba)
  • otevření nabídek
  • vypracování veškerých dokumentů potřebných k hodnocení nabídek, posouzení kvalifikace účastníků a splnění podmínek účasti dodavatelů v zadávacím řízení
  • vypracování všech potřebných zpráv s výsledkem hodnocení a posouzení nabídek
  • výběr nejvhodnějšího dodavatele

Postup zadavatele po zahájení zadávacího řízení a při hodnocení nabídek je většinou pevně určen zákonem - postaráme se, aby vše proběhlo podle zákona a pravidel.

Ukončení zakázky

Zadávací řízení končí uzavřením smlouvy s dodavatelem. Zůstáváme s Vámi i po ukončení zadávacího řízení (např. pro případ řešení změn smlouvy).

Pro potřebu archivace od nás v elektronické podobě obdržíte veškeré dokumenty vztahující se k zadávacímu řízení.

Spojte se s námi ještě dnes
Tyto stránky využívají cookies
Cookies používáme, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek, tím pádem co nejlepší zkušenost při návštěvě. Svá nastavení cookies můžete později kdykoliv změnit. Další informace o Cookies
Nastavení
Na této stránce můžete nastavit souhlas pro jednotlivé účely generování a využívání souborů cookies. Další informace o Cookies
Zajišťují, že tyto stránky fungují správně a bezpečně na všech zařízeních.
Analytické cookies nám pomáhají sledovat návštěvnost a informovat o tom, jak návštěvníci využívají tuto webovou stránku v průběhu jejich návštěvy.